Tonight was awesome

Jag vet jag blandar mina inlägg på svenska och engelska men jag kände för svenska den här gången för jag är trött och när jag är trött är det svårare att prata engelska. So whatever. En kompis från skolan hade en biljett över till en konsert med Lecrea och undrade om jag ville hänga på så jag ba ja visst det hade varit roligt. Men jag insåg inte riktigt då att det var en ganska kristen religiös konsert med mycket prat om Jesus och Gud. Och jag kan inte säga att jag är den mest religösa personen men det var jätte roligt och intressant med den religiösa bilden då det speglar sig ganska mycket hur det ser ut i usa. Att allt fler tror på Gud än exempelvis Sverige. Men vi hade jätte kul och jag träffade en del nya personer! Imorgon ska jag ha FaceTime med mina föräldrar för andra gången sen jag anlände till USA för nästan 50 dagar sen. Tiden går fort, nästan lite för fort! Ta hand om er!

  
    
   

 
  

Kommentera

