Labor Day weekend 

Vi hade ingen skola igår för det var Labor Day här i USA vilket är en dag då man firar the American Labor movement vilket kan jämföras med förste maj (arbetarnas dag) i Sverige. Vilket typ hela världen har 1 maj men i USA är det förste måndagen i september. Hur som helst så åkte vi till Lake of the Ozarks i Missouri över helgen. Vi bodde i min värdpappas pappas hus med en hel del kusiner och liknade precis bredvid sjön och de har 2 stora båtar och 2 jetskies så det blev mycket bada, åka tube, åka jetski och båt. Försökte även mig på att åka wakeboard vilket var hur svårt som helst så det gick inte så bra. Men det var en rolig helg med trevliga människor och god mat! Hittar på en hel del roliga saker med min värdfamilj vilket är jätte kul och gör hela upplevelsen jätte bra!

Ta hand om er! ❤️

   

   

Mina värdbröders kusin. Han var mycket bättre än mig på wakeboard

One comment

Kommentera

