1 månad

Nu har jag varit här i hela 31 dagar och jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv. Tiden har gått så himla fort, kändes nyss som att jag lämnade Sverige. Har faktist inte haft hemlängtan än men såklart saknar jag er där hemma. Allt rullar på, skolan går bra vilket förövrigt är väldigt mycket enklare än i Sverige, än så länge iallafall. Har A i allt förutom US history där jag har B. Och i PE har jag typ A+ där jag har 106%. A är 89.5-100%. 

Fotbollen går också helt okej, denna veckan hade vi 3 matcher i rad. Första matchen vann vi mot Highland park med 10-0, andra matchen mot Olathe northwest förlorade vi med 2-1 och tredje matchen mot Wichita vann vi med 2-1. 

Vi är lediga på måndag vilket betyder liten långhelg så vi är påväg till Lake Of The Ozarks i Missouri. 

  

6 comments

    1. Det är eftersom han tycker jag har A på allt vi gjort vilket då är 100 % antar jag. Sen har vi haft en uppgift där man kunde få extra credit vilket jag gjorde så därför är mitt betyg i PE 106 %! Betygssystemet här är lite annorlunda, allt handlar om hur många procent rätt man får på quizes/tests

      Gilla

Kommentera

