I survived first day of WRHS

Först va det tänkt att jag skulle gå på Topeka West High School men min värdfamilj ändrade skola så jag går istället på Washburn Rural High School. Och idag var det första skoldagen!! Det va så spännande och så många nya intryck. Det var en orientation day för freshmen och nya elever till skolan så skolan börjar på riktigt imorgon. Men det var fortfarande roligt och väldigt annorlunda. Jag pratade med en massa lärare och en del Freshmen och andra utbytesstudenter så det va kul. Jag tyckte det va många på skolan idag men imorgon när alla elever är där kommer det nog kännas wow wow. I love American people, iallafall de jag pratade med idag. De är så öppna, vänliga och är allmänt intresserade(vilket de kanske bara låssas). Jämfört med svenskar så är det stor skillnad. Taggad för imorgon!! Träffa andra seniors yey.

Hoppas ni har det bra i Sverige ❤

   

 

7 comments

Kommentera

