Flygbiljetter!

Igår fick jag mina flygbiljetter och vi ska samlas klockan 05.00 den 4 augusti på Kastrup. Flyger sedan därifrån till London där vi möter upp med ledare och andra STS utbytesstudenter. Vi flyger sedan tillsammans till New York. Där kommer vi spendera några dagar med olika aktiviter och sightseeing i New York City. Flyger sedan vidare till Kansas City via Chicago där jag måste byta plan. Kommer fram ungefär kvart i sju på kvällen den 8 augusti och dagen efter ska vi på ett vattenland i Kansas City där bland annat världens största water slide finns! Så kul!

Så det blir alltså:

Köpenhamn – London, London – New York, New York – Chicago, Chicago – Kansas city

Bara 6 dagar kvar, spännande! 

3 comments

  1. Hej! Hittade precis din blogg då jag sökte runt efter olika utbytesbloggar 15/16. Jag var själv utbytesstudent förra året, och det som jag tyckte var extra kul var att jag också bodde i Topeka!! Om du undrar något om staden eller annat så kan du bara höra av dig! Ska bli kul att följa ditt utbytesår 🙂

    Gilla

    1. Aa vad roligt. Jag har faktiskt kollat in din blogg under det gångna året, vilket har varit intressant att följa! Men jag kommer gå på Topeka West High School, du gick på Washburn va? Hur är staden, känns den som relativt stor?
      Hade gött!

      Gilla

      1. Kul att höra 🙂 Ja precis, jag gick på WRHS, men tävlade mot topeka west en massa gånger i friidrott (ni ÄGER) osv. Staden är stor, men är rätt ”utspridd” eller vad man ska säga så den känns inte så stor. Både där jag bodde och där min skola var, var precis utanför staden kan man säga, så tror att du kommer bo mer centralt!

        Liked by 1 person

Kommentera

