Så taggad – Så nervös

Den 4 augusti börjar mitt utbytesår. Asså vänta vänta. Den fjärde augusti. Det är mindre än 2 veckor kvar vilket är helt sjukt. Kan inte riktigt fatta att det är så lite kvar. Är såååå taggad men samtidigt är jag så himla nervös. Ju närmare utbytesåret kommer ju mer på riktgt känns allt. Förra sommaren när jag var på intervju förstod jag inte riktigt hur känslan skulle vara så här tätt inpå avresan. Men det är sån konstig känsla att förstå att man snart bara ska lämna allt och vara borta ett år. Men jag kommer klara det. Det vet jag. Bara att jag bestämt mig att våga åka är jag väldigt stolt över! Imorgon åker de första utbytesstudenterna med STS iväg till NYC. Om någon av er läser detta så önskar jag er all lycka till och ha ett underbart år!

Min grupp (Team Maria) på STS-lägret i Åh tidigare i år.

Kommentera

